Klanttevredenheidsonderzoek afgerond!

ingevoerd op 23-04-2018

Gepubliceerd:

Laatst gewijzigd: 23-04-2018 | 13:12:19

Vandaag is het klanttevredenheidsonderzoek voor BKS Schagen afgerond. BKS Schagen bestaat dit jaar 30 jaar en wilde graag weten hoe ze in de markt bekend staan en op welke facetten klanten tevreden zijn en bij BKS Schagen komen.

 

Met een mooie 30% respons is de analyse afgerond waar een aantal interessante zaken uit naar voren kwamen. BKS Schagen kan zeer tevreden zijn met de uitkomsten van het onderzoek en met name de deskundigheid van BKS Schagen op het inhoudelijke gebied en het persoonlijke contact (betrokkenheid) zijn terugkerende aspecten, die als zeer positief ervaren worden door de bestaande klanten.

 

Kansen liggen er voor BKS Schagen op het gebied van het benaderen van de markt via de diverse mediakanalen om zo nog breder de kennis en kunde van BKS Schagen te verspreiden. Al met al een zeer positief resultaat en een goed klant-beeld over hoe de klanten naar BKS Schagen kijken.